Methodia е технологична компания, която разработва собствени софтуерни продукти за енергийната и ютилити индустрии. Портфолиото на компанията включва решения за автоматизация, оптимизация и управление на комплексни оперативни дейности на доставчици на електричество, газ, вода, отопление и други комунални услуги.
В Methodia вярваме, че сътрудничеството между бизнеса и университетите е начинът да се осигури паралелно надграждане на теория и практика, давайки възможност на студентите да участват в иновативни проекти, които отговорят на реалните нужди на бизнеса. Затова и създадохме Exceedia – цялостна образователна инициатива, с основен фокус обучителни академии и събития.
В стартиращата IT Business Analysis and Customer Service Training Academy могат да се включат студенти, интересуващи се от бизнес анализ и изграждане на успешна кариера в сферата на информационните технологии.
Участниците в академията ще преминат специализирано обучение в малки групи, надграждащо натрупаните знания. Ние се стремим да предоставим нужната подкрепа, така че всеки участник да продължи своето кариерно развитие в компанията след приключване на академията
Включвайки се в обучението ще получите:
- Фокусирано едномесечно онлайн обучение;
- Работа с ментори с дългогодишен опит;
- Възможност за работа по реални проекти;
- Възможност за дългосрочно развитие в компанията след успешно завършване на академията.
Регистрацията е отворена до 21.04.2024 г. (неделя).
Детайлна информация за академията може да намерите на сайта: