
TELUS Digital
Добавете рецензия ПоследвайПреглед
-
Дата на основаване януари 1, 2023
-
Сектори Софтуерни и интернет технологии
-
Публикувани работни места 2
-
Разгледано 412
Описание на компанията
За TELUS Digital Bulgaria
TELUS Digital Bulgaria е иноватор, който създава, изгражда и предоставя следващо поколение дигитални и AI решения на редица световни брандове в областта на обслужването на клиенти. С екип от над 4000 души в София и Пловдив, TELUS Digital Bulgaria е най-големият работодател в Customer Experience (CX) индустрията в България. Общо служителите на глобално ниво наброяват над 72,000. Компанията предлага възможност за дистанционна работа, гъвкаво работно време и проекти в областта на финтех, хайтек, туризъм, здравеопазване и гейминг индустрията.
Компанията предлага на служителите си, разположени в три офиса в София и Пловдив, едни от най-модерните и комфортни работни пространства у нас, както и над 50 допълнителни социални придобивки като допълнително здравно осигуряване, специално разработена well-being програма и други. Това са само част от нещата, които ни правят „компанията на щастливите хора“.
Обединява ни и философията „да даваме там, където живеем“. Затова всяка година, по време на TELUS Ден на подкрепа, оставяме настрана ежедневните си задължения, дарявайки времето и труда си в подкрепа на тези, които имат нужда.
Безплатна немска езикова академия
TELUS Digital Bulgaria e една от първите компании в България, които предлагат напълно безплатна академия за изучаване на немски език. В рамките на 4 седмици, желаещите да подобрят езиковите си умения, могат да се възползват от безплатно обучение, по време на което получават атрактивно възнаграждение. При успешно завършване ги очакват постоянна работа и трудов договор.
Кариера в компанията
TELUS Digital Bulgaria предоставя гъвкаво работно време и отлични възможности за развитие на хора, които владеят чужди езици. Всеки служител в компанията може да се възползва от специално разработена глобална програма за обучения. Предлагаме широк спектър от стандартни и специализирани обучения, свързани с развитието на социални умения, лидерски качества, IT, аналитични умения и много други. Статистиката показва, че над 80% от мениджърите в екипа ни са започнали своята кариера като специалисти „Обслужване на клиенти“.