IT Business Analysis and Customer Service Training Academy

Methodia е технологична компания, която разработва собствени софтуерни продукти за енергийната и ютилити индустрии. Портфолиото на компанията включва решения за автоматизация, оптимизация и управление на комплексни оперативни дейности на доставчици на електричество, газ, вода, отопление и други комунални услуги.

В Methodia  вярваме, че сътрудничеството между бизнеса и университетите е начинът да се осигури паралелно надграждане на  теория и практика, давайки възможност на студентите да участват в иновативни проекти, които отговорят на реалните нужди на бизнеса.  Затова и създадохме Exceedia – цялостна образователна инициатива, с основен фокус обучителни академии и събития.

В стартиращата IT Business Analysis and Customer Service Training Academy могат да се включат студенти, интересуващи се от бизнес анализ и изграждане на успешна кариера в сферата на информационните технологии.

Участниците в академията ще преминат специализирано обучение в малки групи, надграждащо натрупаните знания. Ние се стремим да предоставим нужната подкрепа, така че всеки участник да продължи своето кариерно развитие в компанията след приключване на академията

Включвайки се в обучението ще получите:

  • Фокусирано едномесечно онлайн обучение;
  • Работа с ментори с дългогодишен опит;
  • Възможност за работа по реални проекти;
  • Възможност за дългосрочно развитие в компанията след успешно завършване на академията.

Регистрацията е отворена до 21.04.2024 г. (неделя).

Детайлна информация за академията може да намерите на сайта:

  • Споделете тази публикация

Проект BG05M2OP001-2.016-0008-С02 „ИНовации, Наука и Образование за високо качество и съответствие с пазара на труда в ТЕХнически университет-София и ПаРтньОри (ИННОТЕХ ПРО)“, финансиран по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“. Приоритетна ос 2 „Образование и учение през целия живот“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

Skip to content